Emotie eten
Bevrijd jezelf van emotie eten.

NIEUW "Bevrijd jezelf van emotie eten" online traject.

  • Je hebt een haat-liefde verhouding met eten en je wilt deze graag doorbreken
  • Voor je er erg in hebt, is die zak drop leeg of heb je die hele reep chocolade opgegeten. Je had je nog zó voorgenomen dat niet meer te doen!
  • Je bent in je hoofd steeds bezig met wel of niet eten en je ervaart dagelijks strijd .
  • Je voelt je onzeker over je lichaam en je hebt een negatief zelfbeeld.
  • Je gaat op zoek naar de nieuwste trend op dieetgebied om vervolgens steeds terug te vallen in je oude eetgedrag.
  • Je eet stiekem, als iedereen naar bed is of naar hun sportclub: boterhammen met een dikke laag chocoladepasta of je lepelt de pot pindakaas leeg en daarna kun je niet meer stoppen met eten.
  • Je eet als je je verdrietig, eenzaam, boos of onrustig voelt.
  • Je hebt regelmatig eetbuien.

E-book: In 8 stappen jezelf bevrijden van emotie eten

Een duidelijk stappenplan om jezelf te bevrijden van emotie eten?

Ontdek hoe jij 8 stappen kunt nemen om jouw emotie-eten aan te pakken.

Tips & Tricks voor emotie eten en eetbuien.

Jouw valkuilen en saboterende gedachten vaarwel kan zeggen?

1 op 1 coaching (8 weken traject)

  • Het lukt je maar niet om je ideale gewicht te bereiken en te behouden.
  • Je kunt niet stoppen met eten als je eenmaal begonnen bent aan een stukje chocola, een koekje of chips.
  • Je blijft maar diëten en jojoën.
  • Je hebt regelmatig eetbuien.
  • Je eet als je moe, boos, onzeker, onrustig of blij voelt.
  • Je hebt een haat-liefde verhouding met eten.
  • Je hebt de neiging om eten weer uit te braken of laxeermiddelen te gebruiken.
  • Je legt jezelf veel eetregels op.